July 4, 2017

Vašimi očami: navoňaný hokejista.

Fabo (Štefan Fabian) na ľade.
zdroj: https://hokej.sk   foto: jäzva
Hokej. Tvrdý šport, tvrdí chlapci, vysoký výkon, rýchlosť, nasadenie, sem tam nejaká bitka... a more testosterónu. Štefan Fabian „Fabo“ ho úspešne hráva už 19 sezón a odohral viac ako 900 zápasov. Na druhej strane parfém. Symbolizuje eleganciu, sofistikovanosť, noblesu a jemnosť. Ako vidí parfém hokejista? Spýtal som sa Faba.

Páčia sa ti parfémy? Čo pre teba predstavuje parfém?

Fabo:  Samozrejme, páčia sa mi parfémy, ale nevytváram si k nim špeciálny vzťah, jednoducho chcem príjemne voňať.

Chceš aby sa parfém páčil hlavne tebe, alebo chceš aby sa páčil najmä babám?

Fabo: V prvom rade sa musí parfém páčiť mne, keďže ho stále "nosím"na svojom tele, ale samozrejme som rád, keď sa páči aj okoliu.

Idú dokopy výzor a životný štýl tvrdého chlapa a parfém?

Fabo: Je to spojená nádoba, keďže športovci sú často na očiach verejnosti, stretávajú sa s fanúšikmi a zároveň reprezentujú svoj klub na rôznych akciách.

Sladšie alebo svieže, gurmánky, orientálky, zelené, drevité, korenené...? Prezraď, po čom najradšej siahneš?

Fabo: Najviac sa mi páčia sladšie vône, tie si kupujem na zimné obdobie, v lete sa snažím orientovať na svieže ľahšie vône.

Vnímaš rozdiel medzi komerčným, bežne dostupným a niche parfémom?

Fabo: Treba zažiť prezentáciu niche parfémov v 1907-čke, kde sa vám zakaždým povenujú individuálne aj dve hodiny, kde sa pri každom jednom parféme dozviete jeho príbeh. Už tri roky si kupujem len niche parfémy a som nadmieru spokojný. 

Fabo testuje parfémy. 
Kamzík Fabo, s vyšportovanou postavou dobre viditeľný a počuteľný člen popradskej kabíny, priateľom známy svojim  nákazlivým humorom. Voňavý testosterón na ľade. Želáme mu rýchle korčule a silné plecia v každej ďalšej sezóne. 

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Pokiaľ to nie je Fabovo tajomstvo, chcela by som vedieť ake nichovky má vo svojej domácej zbierke :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To musí prezradiť Fabo, ja držím bobríka mlčania, ale veď keď sa pridáš nabudúce k nám na kávu, tak možno prezradí :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...